duminică, 9 august 2009

Salată de vinete


Ingrediente:

două vinete,
o ceapă potrivită,
200 ml ulei ,
sare după gust,
o lingură lapte praf,
usturoi pastă - se poate şi fără.


Spalaţi vinetele apoi le curăţaţi de coajă, le tăiaţi sferturi şi
le ţineţi în apă sărată aprox. 30 de minute, după care...


... le clatiţi cu apă curată şi le puneţi în aparatul de gătit cu aburi pentru 40 de minute...


... lăsaţi vinetele astfel coapte să se răcească într-o strecurătoare de plastic - ca să nu oxideze.
Curăţaţi cât mai bine seminţele cu ajutorul unei spatule din lemn şi
lăsaţi-le să se scurgă aprox. 30 de minute...


... tocaţi vinetele cât mai mărunt cu un satâr din lemn...


... apoi puneţi-le într-un vas ceramic în care le amestecaţi cu sare - după gust -
ulei, ceapă tocată mărunt, lapte praf şi usturoi (dacă vă place)...


Aranjaţi-le într-un castron ceramic şi decoraţi după inspiraţie...
Aşa am procedat eu:


Am facut o floare din felii de roşie în mijlocul căreia am pus o măslină...
iar din felii alternative de maslină neagră şi verde, am făcut corpul unei gâze,
cu aripile din jumătăţi de felie de ceapă.


Spor la lucru, inspiraţie şi poftă bună!

3 comentarii:

Multumesc, Michelle! :)

Se vede...se vede spiritul tau artistic!
Este minunata gaza ...asa ceva nu mi-ar fi trecut prin cap sa decorez!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More