luni, 31 octombrie 2011

Tort cu vrăjitoare (pentru Halloween)


Halloween... dovleci... vrăjitoare... TORT!
Blat simplu, cremă ganache, îmbrăcat în frișcă (copiii mei o preferă fondantului),
decorațiunile făcute din ciocolată plastică.


... dovlecii i-am făcut din compoziție de salam de biscuiți, pe care i-am îmbrăcat
în ciocolată plastică.


Și cum ar fi un decor de Halloween fără lilieci - sau ciori? - depinde ce vrea fiecare ;)


Normal că era nevoie și de o casă bântuită și ceva stele (verzi)...


... și ceva mai de-aproape ca să-i vedeți mai bine arhitectura :))))


Prezentă este și mâța Cotoroanței...


... și ceaunul cu fierturi miraculoase, dar și mătura zburătoare (ultimul model)
și Baba Cloanța Cotoroanța - verde de drăguță,
cu negul aferent pe năsucul cârn, cu pălărie accesorizată cu catarmă
și pelerină care s-o apere de frig (că a venit iarna cam devreme).


Cam asta a fost povestea de Halloween cu dovleci, copaci desfrunziți,
stele verzi, mâță și tort.

Bu-hu-hu. Hu-hu! :)))))))

4 comentarii:

foarte frumos arata! imi plac animalutele foarte tare, felicitari!
o seara frumoasa :*

Ce frumos ti-a iesit.Niciodata n-am sa pot face asa ceva.
esti foarte talentata.
Te pup cu mult drag.

Yvonne draga, ma bucur ca-ti place :D
Tu zici ca n-o sa faci niciodata asa ceva... dar ai incercat? ;)
O saptamana reusita!
Te imbratisez cu tot dragul,
Alina

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More