miercuri, 26 octombrie 2011

Pălăria vrăjitoarei

AVERTISMENT:Rețeta aceasta aparține blogului "PasiunileAlinei"
Textul și pozele sunt originale.

Pentru ca o vrăjitoare adevărată nu este vrăjitoare dacă nu are o pălărie pe măsură,
iar Halloween-ul nu este Halloween fără vrăjitoare,
am purces la executarea unui desert care să împace pe toată lumea.
Din aluatul pentru degete,
am făcut niște pălării, astfel:
am tăiat niște triunghiuri cu baza de aprox 3 cm și înalte de vreo 8 cm.,
am pus la fiecare bază căte o feliuță de rahat și am răsucit o singură dată aluatul
peste rahat, apoi am strâmbat puțin vârful.
Am copt aprox. 10 minute la foc potrivit iar când s-au răcit,
le-am uns cu glazură făcută dintr-un albuș la care am adăugat zahăr pudră
până a rezultat o consistență ușor curgătoare.
Până să se usuce glazura. am decorat cu bombonele și am lăsat pălărioarele să se usuce bine
(câteva ore) pe masa din bucătărie.


Glazura poate fi albă (albuș cu zahăr și eventual suc de lămâie) sau puteți adăuga -
după plac cafea instant (mocca, cappuccino, ness).


Pot sta foarte bine pe masa, la temperatura camerei câteva zile sau eventual până
sunt păpate de copii, părinți, bunici, musafiri,
iubitori sau nu ai sărbătorii de Halloween.

Spor la lucru și poftă bună!

3 comentarii:

Ce reusite sunt,foarte frumoase . Degetele insangerate sunt nemaipomenite !
o zi buna...pa !

foarte haioase!jos palaria....nu cea de vrajitoare :) desi daca ma vede cineva fara machiaj probabil ca va incerca sa ma arda pe rug:)))

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More