sâmbătă, 3 aprilie 2010

17 comentarii:

Paste Fericit!
Invierea Domnului sa va binecuvanteze ,sanatate si belsug!

Paste fericit si tie.
vroiam sa iti spun ca am incercat sa fac si eu oua colorate cu hartie creponata dar...nu s-a prins deloc vopseaua de ele. Si le-am fiert, am pus hartia in otet, am pus ouale in hartie si e-am lasat 5 minute si nimic.
Asta e...
Ma gandesc ca poate hartia ta era mai buna sau...nu stiu..asm incercat cu 2 culori diferite si cu nici una nu mi-a iesit.

Sfintele Sarbatori Pascale sa iti aduca pace in suflet, iubire in inimi, bucurie in casa si bunastare pe masa!

Sfintele Sarbatori Pascale sa iti aduca pace in suflet, iubire in inimi, bucurie in casa si bunastare pe masa!

Nicoleta, multumesc!
Sanatate multa si tie si numai bine!
Hristos a inviat!

Bianca imi pare rau ca nu ti-au iesit ouale :(
Hartia creponata folosita de mine este mai groasa si intens colorata.
Imi pare tare rau :(((
Sper sa ai o senina si sa petreci clipe fericite alaturi de cei dragi tie :)
Hristos a inviat!

Cami - multumesc pentru urari!
Si tie iti doresc o zi frumoasa si linistita!

Hristos a inviat!

Hristos a Inviat!
Un PASTE FERICIT alaturi de cei dragi!

Fie ca Lumina Sfântă a acestei mari sărbători să-ţi călăuzească paşii, să îţi aducă sănătate şi fericire şi să dăinuie veşnic în preajma ta! Un Paşte fericit alături de cei dragi!
HRISTOS A ÎNVIAT...!

Hristos a inviat! Multa pace, intelegere, sanatate si bucurie sa-ti aduca aceste sarbatori pascale.

Alina, sper ca sarbatorile au trecut frumos pentru tine si familia ta faina.
Doua premii la mine pe blog, pentru tine.
O zi minunata sa ai!

Danna - multumes pentru urari!
Adevarat a inviat!!!

Multumesc, Lory!
Si tu sa ai parte numai de zile senine, impliniri si multa sanatate - toate astea, bineinteles, alaturi de toti cei dragi tie!
Adevarat a inviat!!!

Elena - iti multumesc din suflet pentru urari!
La randul meu, iti doresc numai bine, zile senine si lipsite de griji!!!
Adevarat a inviat!

Miha - si eu iti doresc clipe fericite acum si in fiecare zi!
Sanatate multa si multe bucurii!!!

Micul - intotdeauna esti asa de darnica ... ;)
mereu ai o vorba si un gand bun indreptate spre mine.
Am sa trec sa-mi iau premiile pe care mereu mi le oferi cu generozitate!

O seara placuta si linistita!

O provocare la mine pe blog te asteapta

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More