miercuri, 7 aprilie 2010

Primăvară premia(n)tă!

Micul - mereu mă premiază!
De data asta, de două ori!
Pe cel de-al doilea premiu, îl găsiți puțin mai jos,
însoțit de câteva răspunsuri nonconformiste!




Micul și Bianca
m-au chemat la ordin! :D


Provocarea o ofer tuturor celor ce vor să-i răspundă!

Iată răspunsurile mele:

1. Ai un supranume?
Supranume, încă n-am aflat... dar vai de cel ce va îndrăzni să-mi spună în față! :D

2. Unde trăiești?
De obicei pe pământ dar sigur cu capul în nori!

3. Înălțime?
Puțini îmi mănâncă semințe în cap! ;P

4. Onomastica?
Se apropie...deci, pregătiți-vă de cadou!!! :D

5. Ocupația?
Fac ceea ce-mi place! :P

6. Frați?
Subect sensibil!!!

7. Limba maternă?
Dulcele grai românesc!

8. Colecții?
Cărțile - le adun, dar le și citesc!
Mai nou - porțelanurile de colecție.
Ps - n-am apucat să cumpăr niciunul!

9. Nr. la picior?
Am văzut niște pantofi roșii cu toc cui imens! ...
cine se ofera sponsor, îi trimit datele în timp util! ;))

10. Școala?
La vârsta mea, cea mai folositoare școală s-a dovedit a fi
școala vieții - deși, recunosc, uneori am rămas și corigentă... :(

11. Materia preferată?
Matematica.

12. Hobby?
Grădinăritul, fotografia, blogger-itul...
Și lista poate continua :D

13. Bani de buzunar?
Nu umblu cu mărunțiș că mi-e frică de trăznet!
(Replica nu-mi apartine!
Am împrumutat-o de la vecinul meu, I.L. Caragiale)

14.Dorință?
Să fim sănătoși!

15. Vise?
Dorm puțin - așa că nu prea am timp să visez...

16. Număr norocos?
42!

17. Ai vrea să revezi...?
Mai degrabă aș vrea să vad!
Sunt multe lucruri, locuri - pe care nu le-am văzut...

18. Animale de casă?
Ador câinii!!! Dar din cauza alergiilor nu pot să-i trec nici măcar la categoria "vise"


4 comentarii:

haha, haioase raspunsuri:) ma bucur ca ti-a placut

Recunosc! A fost destul de dificil deoarece n-am vrut sa sune ca raspunsurile la un interogatoriu ;P
Si-apoi, n-as fi fost eu, daca procedam altfel! :D

m-am amuzat cu raspunsurile tale.daca ai o pasiune pentru pantofii rosii iti urez bun venit in clubul meu.am atat de multe sandale si pantofi rosii si nici o haina sa se asorteze.
pupicei

Sarah - asta mi-a fost intentia :P
sa va distrez in timp ce raspund :D

Am citit pe blogul tau ca iti plac sandalele rosii :D
Pantofii rosii - sunt febletea mea!
Ciudat este ca nu am nicio pereche (deocamdata) ;))

O zi placuta!!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More