sâmbătă, 3 iulie 2010

Desert la pahar

Este un desert care nu va trece neobservat!
Deși pare complicat, eu l-am facut foarte ușor din:
marginile unui pandișpan - dar puteți folosi pișcoturi,
câteva linguri cu sirop din dulceață, amestecat cu suc de lamâie,
câteva linguri cu frișcă amestecată cu ciocolată topită
și căpșune - puteți folosi și alte fructe: afine, zmeură, mure, kiwi, portocală
(sunt doar căteva idei)


Așezați straturi alternative din blat însiropat, fructe și frișcă...
Decorați cu fructe proaspete și cu ciocolată (fâșii sau cubulețe)...
Dați la rece până la servire!

Cu siguranță veți face impresie!!! :P

Poftă bună!

2 comentarii:

prefer astfel de desert la pahar cand am multi musafiri.asa stiu exact cate cate pahare de desert am neoie pentru toti invitatii.arata minunat desertul tau.pupici

Multumesc Sarah ;)
Mie imi place pentru ca arata mai altfel... si-apoi cand il aduci la masa - e interesanta reactia musafirilor ;P
O duminica placuta!
Te imbratisez cu drag!!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More