miercuri, 9 noiembrie 2011

Fan PasiunileAlinei

Esti fan PasiunileAlinei

si castigi 7 trandafiri comestibili, lucrati manual

(trandafirii contin ciocolata alba, miere si coloranti alimentari Wilton).

2 dintre ei au diametrul aproximativ de 3cm.

iar 5 au diametrul aproximativ de 6 cm.



Ce trebuie sa faci pentru a avea sanse?

Devino FAN PasiunileAlinei

apoi lasa un comentariu la acest articol pe blog.

Toate astea pana in 19 noiembrie 2011 ora 24.

Pe 20 noiembrie voi extrage (prin tragere la sorti) un castigator

care va fi anuntat pe blog dar si printr-un mesaj pe facebook.

Dupa ce premiul va fi revendicat, voi trimite premiul prin Posta Romana

numai la o adresa din Romania.

Succes!

37 comentarii:

draga mea, arata minunat acesti trandafiri! felicitari! :*

culorile sunt...ROCK. Superbi
Felicitari

Ma bucur ca-ti place Alexandrina. Succces!!!

Emily am facut o pasiune pentru trandafirii din ciocolata. Dau asa de bine pe un tort... Si miros atat de bine ;) Hai ca am inceput sa ii laud singura :))
Succes!

Maybe - bun venit pe blogul meu :)
Eu acuma sunt intr-o perioada cam mov - citeste te rog violet :)))
Ma bucur ca iti plac.
Succes!

Frumos premiu si delicios!
multumesc de invitatie!
daca-i vedeam fara sa citesc,juram ca sunt adevarati.
Felicitari!

Lulu, ma bucur ca ti-au atras atentia trandafirii ;)
Succes! :)

Dat like paginii de fan . Superbi trandafirasi ! Felicitari !

Superbi trandafiri ! Felicitari !

Dat like pag de fan cu utilizator Teodora suciu

Claudia multumesc. Succes!

Multumesc frumos Teo.
Mult succes!

foarte frumosi,imi plac cum arata la nebunie,felicitari pentru tot

Lau, Carmen va multumesc.
Succes amandurora! :)

Georgiana - te rog sa-mi spui cu ce nume te gasesc in lista de fani.
Succes si multumesc :)

Like FB: Daiana Vereb
Foarte frumosi trandafirii! Ce bine ar arata pe tortul de ziua mea :)

superbi trandafirii....se vede ca sunt facuti cu atentie si migala. Felicitari!!!

Mihaela succes la tragerea la sorti :)

vdaiana sigur arata foarte bine pe un tort. Eu am facut unul si trebuie sa il postez. Succes!

Crina iti multumesc pentru cuvintele frumoase. Mult succes!

super frumosi acesti trandafiri, am dat like cu numele de jana mirea

Superbi trandafirii, de fapt am ramas fara cuvinte de cind i-am vazut. La mai mare Alinuta mama!
PS: Am dat like cu Nicoleta Grófová

Multumesc Nico!
Si tie iti dorsc sa ai noroc in toate dar si la tragerea la sorti :))

Ai manutele foarte dibace !Trandafirii sant atat de bine lucrati, incat nu zici ca-s de mancat hi,hi. Multumim pentru premiul minunat, pus la bataie!Am dat like cu tot dragul.Pupici.

Lia, multumesc frumos :)
Aprecierile tale ma onoreaza.
Succes!

Felicitari Alina, esti foarte talentata, mi-ar placea sa stiu sa fac si eu asa trandafiri minunati!

Delicious Flavours iti multumesc :)
Sa faci trandafiri nu e prea greu... trebuie doar sa incerci... si sa incerci... si sa incerci ;)

Gand la gand cu bucurie. Am descoperit acest blog deoarece sunt in cautarea uneor decoratiuni pentru un tort. Pe 30 noiembrie este ziua tatalui meu si vreau sa ii organizez o petrecere...insa in primul rand trebuie sa ma ocup de tort. Aceste flori sunt deosebite!

Un suflet - ma bucur ca te inspira blogul meu.
Te rog sa-mi spui cu ce nume ai dat like paginii mele de fan (una din conditiile participarii la concurs)
Daca nu vrei sa fie public numele tau, trimite-mi un mesaj privat pe facebook.
O zi buna si astept mesajul tau :)
Alina

Am revenit. Am dat like cu numele de chiriac Raluca-Marina.

sunt minunati acesti trandafiri , par reali si parca le simt parfumul de la calculatorul meu

Roxana ma bucur ca-ti plac :)
Deja trandafirii sunt pe drum catre fericita castigatoare ;)

arata foarte bine, darc red ca mi-ar fi mila sa-i mananc

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More