vineri, 25 martie 2011

Șnițele din ciuperci

Pentru aceste delicioase șnițele avem nevoie de:
ciuperci albe, proaspete,
ou,
făină,
pesmet,
sare și piper - după gust,
ulei vegetal pentru prăjit.

Curățăm ciupercile de învelișul exterior.
Tăiem piciorul la nivelul pălăriei.
Tăiem pălăria în două, pe orizontală.
Presărăm cu sare și piper măcinat proaspăt.
Trecem feliile de ciuperci prin făină, apoi prin ou bătut și prin pesmet.
Prajim în ulei încins până se rumenesc pe ambele fețe.
Scoatem pe șervețele de hârtie.


Servim cald sau rece, ca aperitiv sau ca fel principal.
Poftă bună!

4 comentarii:

ciupercile sunt grozave in orice fel de combinatie...nu am facut inca snitel din ciuperci dar trebuie sa fie excelente la gust...

Merita sa incerci ;)
Se fac usor si sunt tare bune :D

Wow ...ce pofta! Snitele de ciuperci inca nu am facut. Zilele trecute am facut chiftele pentru prima oara. Data viitoare o sa fac si snitele..ador ciupercile!
weekend placut!

Nico, eu nu am facut chiftele - pana acum! :)))
Te imbratisez cu drag,

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More