joi, 22 martie 2012

Tort inima

Cu ceva vreme in urma a fost ziua sotului meu ;)
Si ce este o aniversare fara tort...???
Am vrut sa fie ceva mai altceva... Si iata ce a iesit:
blatul l-am facut doar din albusuri iar crema a fost frisca batuta amestecata cu piure de zmeura.
Ar fi trebuit sa folosesc sfecla rosie dar a fost in vremurile cu zapezi interminabile
si nu am gasit sfecla la piata.
L-am imbracat cu frisca  iar decorurile le-am facut din pasta de zahar.
 Asa arata sectiunea.
Arata spectaculos - ganditi-va cum era sa fie de un rosu aprins...
Mie mi-a placut si asa mai rozaliu - normal - ca doar n-o sa-l critic tocmai eu :))
Chiar daca evenimentul s-a expirat alatur totusi inca odata urarile sincere
ce se cuvin unui astfel de eveniment... si bineinteles:
La multi ani!!!

7 comentarii:

Ce frumos e, si elegant.
La multi ani sotului tau, multa sanatate, fericire si clipe minunat impreuna.
Te pup cu mult drag.

Cu intarziere la multi ani sotului! Tortul arata minunat. Pup!

foarte interesant! bravo tie

* Micule iti multumesc :)
* Tot cu intarziere raspund si eu ;)
Multumesc Miki (pentru urari si aprecieri)!
* Roxana, ma bucur ca-ti place :) O zi minunata!

Paste fericit plin de bucurii alaturi de cei drag tie.
Te pup cu mult, mult drag si te mai astept pe forum.

Superb tortul ...ca deobicei!
Paste fericit si numai bine!

magnific,Alina...Felicitari!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More