joi, 1 martie 2012

Branzoaice trandafir

  Textul si pozele sunt originale si apartin blogului PasiunileAlinei.

Aparatul electric de facut paine e o adevarata binecuvantare :D
Zilele trecute m-a apucat cheful de ceva bun...
Zis si facut!

In paharul gradat am spart 1 ou 
apoi am adaugat 4 linguri de zahar, 1/2 lingurita sare si l-am umplut cu lapte.
L-am turnat in cuva aparatului (dupa ce am fixat paletele)
apoi am pus 2 linguri cu unt,
jumatate din cantitatea de faina (aprox. 300gr.),
aprox. 8 gr drojdie proaspata si restul de faina (inca vreo 3-400gr).
Am selectat programul de framantat (13) si gata!

 Cand a fost gata framantat si crescut, l-am rasturnat pe un servet de in si l-am intins discuri
cu diametrul de 10-12cm (asa am vazut la Bucataresele vesele si tare mult mi-a placut)
apoi le-am taiat ca in imagine...
 ... in mijloc am pus din belsug branza dulce amestecata cu zahar dupa gust,
coaja de lamaie si stafide apoi...
... am infasurat aluatul in jurul umpluturii...
 
 ... le-am uns cu ou batut cu putin lapte si le-am copt aprox. 20 de minute
in cuptorul preincalzit, la foc moderat.
 Calde, le-am pudrat cu zahar vanilat si iata-le gata de servit :D

 Pofta buna!





5 comentarii:

Moammma ce faine ti-au iesit Alina.Ce pofta mi-ai facut.
Te pup cu drag si-ti doresc o Primavara minunata.

Alina, felicitari. Chiar superbi trandafirasii. Doamne de cind vreu si eu sa fac branzoaice. Dar asta cu trandafiri branzoaice chiar m-a dat pe spate. Sigur incerc cat de curand, branza am. Te pup, Nico

Si mie mi-au placut tare mult ;)
Cand e vorba despre aluaturi dospite eu sunt prima :))
O primanavara plina de soare!

Nico astea sunt bune ca au branza muuulta - asa imi plac mie :D si pe deasupra mai sunt si frumoase - Hai ca ma laud si singura :))))))

Foarte frumusele ! Trebuie sa le fac si eu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More