marți, 6 septembrie 2011

Metodă nouă de gătit


Se întâmplă o ciudățenie...
De ceva vreme, există un (o) posesor (posesoare) de blog
care gătește exact ca mine...
Face aceleași torturi, aceleași decorațiuni,
folosește exact aceleași cuvinte ca și mine.......
M-o fi clonat careva și eu abia acum am aflat?!!???

Mă bucur că am ajuns "un clasic în viață" de mă citeză
vorbă cu vorbă și cuvânt cu cuvânt :D

Tare curioasă sunt dacă și acest articol va poposi în paginile blogului-clonă.

Am să concluzionez cu o vorbă pe care o știu de la domnu' diriginte
și care se cam potrivește situației de față
deși nu e prea elegantă:

Oamenii se împart în lei, tigri, căței și căcăței


14 comentarii:

n-a sa inteleg niciodata de ce oamenii se preteaza la asa ceva.nici nu stiu ce sa zic,eu nu sunt o "razboinica a anti-plagiatului".dar NU voi fi niciodata deacord cu furtul pozelor si a textului de pe un blog.poti reproduce reteta,iti faci propriile poze si iti scrii textul si nu preciza sursa de inspiratie,dar sa ei pozele se cheama NESIMTIRE!

Interesant...
pai ia scrie-i veci cine e...si de ce pune articolele tale.

Sarah multumesc pentru sustinere!
Eu cred ca numai daca luam atitudine ii descurajam.

Bianca, i-am scris cate un comentariu la fiecare reteta furata.
Cred ca tot eu le-am citit :))
Nu are o adresa de contact,
se numeste "admin" dar este incolor, inodor si insipid :))))))
Sunt curioasa daca va copia si acest articol.

Mai sunt si alte bloguri copiate: al lui Teo, al Mitinitei, al Cristei, al Albinutzei... si nu numai.
De fapt toate postarile sunt furate!

Da-ne si noua linkul acestui adnim, poate ii spunem si noi vreo doua... de dulce daca tot suntem cu bucataria. Si pozele le fura? de ce nu pui in centru pozei antetul tau? E inestetica poza, dar cu astfel de specimene care bantuie pe net , asra este. Pup!

Sara toate pozele mele au watermark "PasiunileAlinei".
Este scris mare si vizibil numai ca asta nu la- impiedicat sa le ia cu totul!
Daca te uiti si pe celelalte postari, majoritatea sunt inscriptionate dar asta nu e o problema pentru el.
Si dragutz este faptul ca a aparut si acest articol :)))))))
Este evident ca ia continutul blogului cu totul fara macar sa se uite ce se scrie acolo!

http://www.cartebucate.net/metoda-noua-de-gatit.html

Mai Alina, las-o sa se bucure de viata daca vrea sa fie clona, ca de gustul bucatelor tale nu o sa aiba parte, in veci si pururi... amin...
Hai ca te-am pupat, nu pune la inima... sint prea multi hoti pe lume, iar daca toti ar munci cinstit, lumea ar fi mai frumoasa... dar probabil unii au timp dar nu stiu sa-l foloseasca la ceva bun...

Daniela nu pun la inima, dar nici cu mana-n san nu pot sa stau!
Trebuie sa iau atitudine!
Si-apoi... in seara asta ma simt Zorro :))))

E nostim pentru faptul ca a copiat si acest articol. E o dilema... Am intrat pe el si e ciudat ca, cu exceptia ta, la Teo, Danutza, Albinutza si Cucina di Cristina au linkuri fie la inceput, fie pe o poza... Nu stiu ce sa cred. Fiind www este domeniu, deci e pe bani. De ce ar plati cineva ca sa fure de la alti. Nu stiu ce sa zic!!!!!

Probail ca preia continutul blogului automat.
Habar nu are ce articole apar. Pot sa scriu orice :)))
Iar domeniul il plateste - nu e prea mare lucru - si cand i se ridica nitzel traficul o sa apara si reclamele publicitare.
Asta e scopul! Tipa (tipul) e abia la inceput - are arhiva abia din luna mai.

A fost o perioada cand se auzea mai des de clonari miraculoase.Acum au inceput iar.In orice caz, suntem alaturi de tine.

vai, daca nu vedeam mi-era greu sa cred! si-a cumparat domeniu (costa putin oricum) si l-a legat de blogul tau! vai, cata aroganta! trebuie sa-i scrii, il poti da in judecata pt drepturile de autor!

trebuie sa faci ceva, nu-l lasa asa!

Din pacate exista si astfel de... "oameni" :(
Pentru ca nu am gasit ajutor nicaieri, am incercat sa ma descurc pe plan local si se pare ca functioneaza ;P
Vad ca ultima postare nu mai apare pe site-ul clona.

O seara minunata! :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More