luni, 30 noiembrie 2009

Camioane înzăpezite în pasul Tihuța :)


Astăzi sarbatoresc un Andrei și o Andree :P
La multi ani, sa fiți sănătoși și fericiți!!!

Și pentru ca Andrei are o mare pasiune - camioanele,
m-am gândit să-i îndeplinesc dorința de a avea un camion numai și numai al lui...


Din bucătăria mea, transformată pentru câteva ore în service auto...
a ieșit un camion dar și o camionetă :D
Unul cu frișcă iar celalalt cu crema de ciocolată și vișine - ambele înotând într-o mare de frișcă!


Și pentru ca distracția să fie întreagă, am numit acest ansamblu:
Camioane înzăpezite în pasul Tihuța.

La mulți ani, tuturor sărbătoriților de astăzi!!!

6 comentarii:

foarte tare, genial >:D<, cea mai tare mami din lume + 1

Multumesc frumos pentru aprecieri!
Am si motive sa fiu (asa cum spui tu) "cea mai tare mami din lume" pentru ca am cel mai tare Andrei din lume ;P

Cred ca este primul tort cu masini... cam stangaci executat dar toate au un inceput :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More