vineri, 18 noiembrie 2011

Tort trandafiri mov

Textul și pozele sunt originale.

Daca ar fi joi, as putea spune ceva despre "flacara violet" :))
Dar este vineri si-atunci spun doar ca tortul a fost o senzatie -
hotarati voi de care ;)

Blatul - cu nuci,
crema - ganache de ciocolata cu lapte :D

Decorurile:
trandafirii din cicolata plastica,
Nu va speriati! Cei pentru concurs sunt deja ambalati - numai sa scriu andrisantu' :))

Restul... frisca colorata tot cu mov - normal ;P

... adica diverse tonuri de mov...

Sper sa va placa si sa va inspire :D

14 comentarii:

Vaai ce frumos e.Superbe culorile.
Te pup cu mult drag.

:D Te invit la o degustare... ca tot vin sarbatorile ;)

Superb tortuletul , Alina ! As accepta si eu unul :)

Duminica placuta sa aveti ! Pupice :*

Lia F

Draga Lia, nu stii ce ai de facut? Spui adresa si culoarea!
Restul e floare la ureche ;)
Te imbratisez cu drag,
Alina

frumos, frumos tortul, imi place cum l-ai facut asa mov!! si trandafiriii sunt deocsebiti.

vrea si eu de ziua mea la vara!
nu este bun vopsit mov !
nesanatos !
va astept raspuns tau

* Diverse - iti multumesc :)

* Dian@ - toti care l-au vazut l-au placut ;)

Anonim spunea...

vrea si eu de ziua mea la vara!
nu este bun vopsit mov !
nesanatos !
va astept raspuns tau

11 martie 2012, 13:00

Draga Anonim,
inteleg ca iti doresti un tort pentru ziua ta. Pentru asta astept ca tu sa te identifici, sa putem sta de vorba ;)
Mai inteleg ca nu-ti place culoarea mov - nici o problema! Se poate orice culoare :D
Daca tortul ar fi fost rosu sau albastru era sanatos? Te rog sa ma lamuresti.
Astept raspunsul tau. O saptamana minunata!

ai facut un tort superb,precum cel de nunta

Multumesc frumos "Anonim" :)
Mi-ar placea totusi sa lasati un nume... Mi se pare asa ciudat sa multumesc unui anonim...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More