marți, 8 noiembrie 2011

Rulada cu crema de ciocolata

Textul și pozele sunt originale.

Crema de ciocolata merge foarte bine ca umplutura pentru rulada.
Iata dovada :D

Pentru o rulada delicioasa, coacem un blat ca la rulada cu dulceata.

Dupa ce scoatem blatul de la cuptor, il ungem inainte sa se raceasca
cu o crema facuta din:
300 gr ciocolata tartinabila (tip Finetti) amestecata cu
100 gr unt (80% grasime).

Ne folosim de hartia in care am copt blatul ca sa rulam aluatul impreuna cu crema.
Desfacem hartia, rulam si continuam tot asa pana am obtinut rulada,
pe care o infasuram strans in hartie si dam 2-3 ore la congelator.

Glazura am facut-o din ciocolata negra topita pe baie de aburi
peste care am pus picaturi de ciocolata alba
prin care am trecut cu o scobitoare cata vreme ciocolata era calda.


Se taie foarte bine daca este bine racita.

Spor la lucru si pofta buna!



0 comentarii:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More