luni, 29 martie 2010

Solul Golgotei de Mihai Codreanu

Mulțumesc tuturor celor ce au răbdarea să zăbovească
câteva momente și să cugete la aceste versuri...
Îmi cer iertare celor pe care i-am inoportunat cu melancolia mea.

"Iisus veni și-n casa mea-ntr-o seară:
Era-ntr-un tainic și suav apus...
Și-am stat în casă singur cu Iisus...
Și afară era blână primăvară.

Atunci mi-a spus cu vocea Lui cea clară
Că oamenii sunt buni, deși L-au dus
Să-L bată-n cuie pe Golgota, sus,
Fiindcă i-a iubit din cale-afară.

Și mi-a mai spus că poate fi iertat
Chiar Iuda ce-L vându cu-n sărutat,
Ca să-și sporească cu treizeci arginții.
Apoi, plecând, din prag mi-a spus așa:
Comoara sufletului ca și-a minții
E să iubești, pentru-a putea ierta."

Îndraznesc să alătur acestor minunate versuri,
o icoană pictată pe sticlă,
de fiica mea, la vârsta de 11 ani.


0 comentarii:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More