joi, 25 martie 2010

Premiu și câteva răspunsuri...


Nico,
m-a premiat și m-a provocat!
Iată și cele 10 lucruri care mă fac fericită - nu neapărat în ordinea enumerării:
1. când știu că persoanele cunoscute sunt bine...
2. când privesc un copac înflorit...
3. când fac ceea ce-mi place...
4. când pot ajuta pe cineva...
5. când e soare, când plouă, când ninge...
6. când citesc...
7. când privesc curcubeul...
8. când pot dărui...
9. când mă sună un prieten...
10. când e pace!

Mulțumesc Nicoleta!

La rândul meu, ofer acest premiu alături de provocare, următoarelor prietene virtuale:

2 comentarii:

Alina, iti multumesc mult pentru premiu.L-am luat si-l si postez.Esti o persoana deosebita si draga mie.

Sunt onorata de aprecierea ta!
Iti multumesc pentru prietenia pe care mi-o oferi!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More