sâmbătă, 12 decembrie 2009

Brad de criză

În plină criză - financiară nu de idei :P
trebuie să întâmpinăm totuși sărbătorile!!!
Iată o idee pentru un brad în trend:
* este original ...
* este eco ...
* este colorat ...
*mai ieftin de-atâta nu cred că se poate!


Pentru acesta avem nevoie de câteva minute libere,
un pliant colorat - din acela pe care-l gasim în cutiile poștale,
eventual o steluță pentru vârf ...
și cam atât!


Și pentru că este atât de ieftin, am să fac economie și la cuvinte...
urmăriți doar imaginile...


...


...


...


...


După ce ați împăturit toate paginile, desfaceți proaspăta creație și răsuciți-o în jurul înălțimii.
Puneți steluța în vârf și bucurați-vă de coloratul dvs. brad!
Spor la lucru și un an nou plin de bucurii!!!

4 comentarii:

Esti grozava! Da cum fac steluta?? Un sfirsit de saptamina minunat si un al treilea Advent linistit si plin de bucurii ! Cami

Poti face o steluta tot din materiale reciclabile...
Mi-ai dat o idee! :) Am sa fac si o steluta reciclata mai simplu de facut..
Pentru cea pe care am pus-o eu in bradutz un filmuletz va fi mai relevant :P
Multumesc pentru urari!
Sarbatori pline de liniste si fericire !!!
Alina

Aaa, eu credeam ca este cumparata cu banii ramasi din criza. Multumesc la fel. Cami

Esti foarte ingenioasa, iar bradutul a iesit chiar foarte frumos! Sarbatori fericite!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More