duminică, 3 mai 2009

Ce faci când te trezeşti cu un blog pe cap?

...întâi, te freci de mai multe ori la ochi, apoi verifici dacă nu cumva ai greşit parola...
Dacă el (blogul) continuă să se încăpăţâneze şi vrea cu tot dinadinsul să fie al tau,
începi să-ţi pui întrebări: ce mănâncă?... cât doarme?...

Întrebările sunt fără rost şi irelevante...
Schimbi "macazul" şi în faţa paginii albe începi să gândeşti -
cateodată, gânditul este cea mai periculoasă preocupare...

Dacă tot nu poţi să scapi de el nicicum, trebuie să găseşti o modalitate de convieţuire:

... tu scrii - el citeşte...
... tu îţi dai ifose de expert - el zâmbeşte...
... tu te crezi mare fotograf - el te admiră...
... tu te descarci de toţi nervii - el te suportă!
După ce constaţi că este docil, înţelept şi îngăduitor,
începi să-i umpli paginile cu ceea ce crezi tu că este bun şi frumos...


Întâmplarea aceasta este adevărată şi
pentru că am omis să vă spun cum a ajuns blogul la mine
- a venit momentul elucidării misterului: este un cadou!
Cel mai inedit, neaşteptat şi interesant cadou
pe care l-am primit, de la două persoane deosebite!

Mulţumesc, Leila! Mulţumesc, Lory!

Şi de-acum, că am intrat în rândul lumii,
am să umplu aceste pagini cu ce-oi crede eu că este bun şi frumos...

În principiu veţi găsi retete ilustrate -
cu cele mai vajnice secrete din bucătăria mea...
... fotografii din zilele de relache...
... şi gânduri care nu-mi mai încap în cap!


Vizionare plăcută!

0 comentarii:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More