joi, 19 ianuarie 2012

Miezul noptii

Textul si pozele sunt originale si apartin blogului PasiunileAlinei

Pentru cel mai important miez de noapte din an,
am facut un tort plin de ciocolata, decorat tot cu ciocolata...


Blatul simplu,
crema ganache cu ciocolata cu cappuccino
si alta crema tot ganache dar cu ciocolata amaruie
si zmeura (pusa la congelator de-asta vara),
imbracat cu crema ganache de ciocolata alba
iat decoratiunile facute - cum aftfel - din ciocolata.

Asta a fost... si s-a dus precum miezul noptii - intr-o clipita!
La multi ani!!!

7 comentarii:

Foarte frumos tortul... Imi place si cum l-ai denumit... Pupici si-o zi buna !

Ciocolatos,asa este pe placul meu.Foarte frumos tortul.Te pup!

ce bine arata!!!! :) Felicitari!!!
Am un premiu pentru tine, te astept pe blogul meu sa-l culegi.
:*
http://dulcesausarat.blogspot.com/2012/01/premiu.html

Ce frumos este ornat! Bun cu ciocolata ...eu una nu rezist!
toate cele bune!

Vaiii ce frumos e si asta Alina.Super arata.Niciodata n-am sa reusesc sa fac asa ceva.
Te pup cu mult drag.

* Daniela, multumesc :)

* DiaMar - cine rezista ciocolatei? Eu nu!

* Alina iti multumesc :)
Am sa trec sa-l ridic.

* Nico multumesc mult :)

* Micul zici ca nu ai sa reusesti... dar ai incercat?

Va multumesc tuturor pentru gandurile bune, va imbratisez si va doresc sa aveti un an bun asa cum e ciocolata :))

Minunat si tortul acesta. Imi place tare mult! o zi frumoasa

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More