sâmbătă, 2 octombrie 2010

Tort cu flori

Zilele trecute am pregătit un tort pentru o persoană apropiată de sufletul meu.
Am folosit un blat simplu din pandișpan - bine însiropat...
o cremă a fost cu frișcă și căpșune iar cealaltă - mouse de ciocolată.
Florile, panglica verde și partea superioară
le-am facut din pastă de zahăr colorată cu coloranți alimentari.
Data viitoare am să folosesc coloranți naturali -
acum nu am avut vreme să îi pregătesc.

La decorat, m-am folosit doar de inspirație și unelte improvizate :D
Până o sa-mi cumpăr unelte profesionale, promit să îmi perfecționez stilul ;)




11 comentarii:

foarte frumos!ai rabdare!

Multumesc Geta!
Pentru bucuria cu care aniversata a primit tortul - a meritat tot efortul :D

La multi ani, aniversatei, iar tie felicitari pentru minunatia de tort, care sunt sigura a fost demential de bun.
Te pup cu drag si-ti doresc o duminica frumoasa.

La multi ani aniversatei,iar tortul arata suuper fain!complimenti!

Multumesc frumos Yvonne!
Toata lumea a fost foarte incantata!
Bun cred ca a fost - ca nu a mai ramas nimic...
Eu m-am multumit cu laudele si cu privitul ;P

Gabriela iti multumesc!
Si ti e iti doresc numai bine!

Alina, esti foarte foarte talentata si ai un simt dezvoltat al bunului gust, iar tortul tau este...MINUNAT ! Felicitari!

foarte frumos,asta chiar se taie bine

suuuuuperb!!!!!!!!!!!Alna ai main de aur!!!!!!!!

Georgiana iti multumesc! Esti tare draguta :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More